Máte dotaz? Napište nám na info@oveckarna.cz
Menü

Fontos információk a webáruházunk működéséről a jelenlegi rendkívüli helyzetben

Fontos információk a webáruházunk működéséről a jelenlegi rendkívüli helyzetben

Tisztelt Bariholmik.hu vásárlóink,

mivel a koronavírussal és a Covid-19 megbetegedéssel kapcsolatban a helyzet napról napra változik, egy rövid összefoglalót készítettünk önnek a webáruházunkban történő vásárláshoz kapcsolódó legfontosabb információkról.

Szeretnénk biztosítani Önöket, hogy webáruházunk működik, úgy mint a vírus megjelenése előtt, csak néhány változtatás merült fel, amelyek nem olyan fontosak Ön, mint vásárlónk számára.

Nagyon fontos, és szeretnénk kihangsúlyozni, hogy nem kell aggódnia az általunk elküldött csomag és virus miatt, mert a vírus csak emberről emberre terjed. Ennek ellenére természetesen nálunk szigorú higiéniai feltételek vannak.

A helyzet senki számára sem könnyű, és mi Bariholmik -nál úgy gondoljuk, hogy ha felelősségteljesen viselkedünk és betartjuk a kormányzati rendeleteket, akkor együtt átvészeljük ezeket a nehéz időket.

A feltüntetett időben kézbesítik a csomagot?

Biztosíthatjuk Önt, hogy azokat a megrendeléseket, melyeket munkanapokon 13:00 óráig fogaduk, még aznak feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak. Sajnos azonban a futárszolgálat esetében várható némi késés. Jelenleg az összes futárszolgálat a szokásos módon működik, de figyelemmel kísérjük a helyzetet, és rendkívüli változások esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Mi történik, ha karanténban vagyok én vagy az egész község?

Ezekben az esetekben azt javasoljuk, hogy elhalasztjuk a megrendelése kiszállítását, amíg a helyzet meg nem oldódik. A kifizetett megrendelése biztonságban lesz nálunk, és a lehető leghamarabb elküldjük.

Hogyan fizethetem ki a megrendelésemet?

A lehető legrövidebb kapcsolattartási idő miatt, amikor a csomagot átveszi a futárszolgálat munkásától, javasoljuk, hogy banki átutalással vagy kártyával, Gopay -en keresztül fizessen. Ha nem lesz lehetséges a megrendelését kiszállítani, akkor a kifizetett megrendelés biztonságban lesz nálunk, és a lehető leghamarabb elküldjük Önnek.

Mi a teendő, ha vissza szeretném küldeni vagy ki szeretném cserélni a terméket, de nem tudom visszaküldeni önöknek?

Vásárlóinknak 30 napos határidőt kínálunk a termék visszaküldésére és cseréjére. Mindazonáltal azt akarjuk, hogy ügyfeleinket elégedettek legyenek, ezért ha nincs lehetősége arra, hogy a terméket visszaküldje nekünk, kérjük, a visszaküldés űrlapban a megjegyzés rovatban tüntesse fel, hogy mikor tudja visszaküldeni. Amint a helyzet megengedi, küldje el nekünk a csomagot, és a szokásos módon járunk el. A terméket kicseréljük vagy visszatérítjük a pénzt a feltüntetett számlára a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül.

Termék visszaküldés vagy csere űrlap: https://www.bariholmik.hu/reklamacios-eljaras

Ha a termék jelenleg elfogyott, mikor lesz újra készleten?

Jelenleg fel vagyunk készülve a vásárlóink igényeinek kielégítésére. A helyzet azonban kiszámíthatatlan, ezért némely termék elfogyhat. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a hiányzó darabokat újra beszerezzük, és hogy ön megrendelhessen bármit, amit csak akar.

Előfordulhat azonban, hogy nem tudjuk előállítani a szükséges mennyiséget, és némely termék hosszabb ideig nem fog rendelkezésre álni. Ezért megértését kérjük és lehetőséget szeretnénk felkínálni Önnek arra, hogy aktiválja az elfogyott termék figyelőjét, amely azonnal üzenetet küld Önnek, hogy ha a termék megint elérhető.

Ha minden futárszolgálat megszakítja a kézbesítést, akkor a csomagja biztonságban lesz nálunk a raktárunkban, és amint minden újra rendben lesz, azonnal kiszállítjuk önnek.

Kapcsolódás a közösségi hálózatokhoz