Valószínűleg mindenki számolt már barikat lefekvés előtt. Most nekünk is meg kell számolnunk őket. Ezért a megrendelések január 20-án és 21-én nem lesznek feldolgozva.🎁 🐑
Itt a Bariholmik -nál, a termék visszaküldésének folyamata nagyon egyszerű.
Ha a bari családunk regisztrált tagja, a bejelentkezés után a Saját fiók Termék visszaküldés menüben megtalálhatja a megrendelése előzményeit és itt kiválasztja azt a terméket, amelyet vissza szeretne küldni.
Ha még nincs bejelentkezve, akkor egyszerűen visszaküldés rendszerünkben töltse ki a megrendelése számát és az e-mail címét. A következő lépésben kiválasztja a visszaküldeni kívánt terméket a megrendeléséből. Az űrlap kitöltése után egy kódszámot kap, amelyet láthatóan fel kel tüntetni a visszaküldött csomagon.
A terméket gondosan csomagolja be és a csomagon tüntesse fel az alábbi címet (nem kötelező) és említett kódszámot. Vigye el a legközelebbi Csomagküldő átvevőhelyre, ahol a csomagot átveszik, és a mi költségünkre eljuttatják vissza hozzánk. A csomag átvétele után 14 napon belül visszatérítjük a termék árát az Ön által megadott számlaszámra.
A terméket a saját költségére küldheti vissza a Magyar Posta vagy GLS futárszolgálat segítségével. Ugyanazt az eljárást kövesse, mint a Csomagküldő -n történő visszaküldés esetén, azzal a különbséggel, hogy a cím kötelező és a visszaküldés költsége Önt terheli.
Szállítási cím:
Czech Wool company s.r.o. / Oveckarna.cz
Masarykova / 1106
763 02 Zlín
Cseh Köztársaság
Nem megfelelő méretet vásárolt, és ki szeretné cserélni ezt a terméket? A nem megfelelő terméket a fenti eljárásnak megfelelően küldje vissza, és a visszaküldési rendszerben szereplő megjegyzésbe írja be a termékkódot (a termék adatait mindig a név melett találhatja meg) és az új méretet, melyet szeretne. A csomag kézhezvétele után a lehető leghamarabb küldjük Önnek új terméket.
A termékünk csalódást okozott Önnek? Ezt nagyon sajnáljuk, de biztosan találunk megoldást. Panasz rendszerünkkel egyszerűen tudtunkra adhatja, hogy mi történt.
Ha a bari családunk regisztrált tagja, a bejelentkezés után a Saját fiók Reklamáció menüben megtalálhatja a megrendelése előzményeit és itt kiválasztja azt a terméket, amelyet reklamálni szeretne.
Ha még nincs bejelentkezve, akkor egyszerűen rendszerünkben töltse ki a megrendelése számát és az e-mail címét. A következő lépésben kiválasztja a reklamálni kívánt terméket a megrendeléséből. Töltsön ki néhány sort és írja meg, hogy mi a probléma. Ezután egy kódszámot kap, amely nélkülözhetetlen a visszaküldéshez.
A terméket gondosan csomagolja be és a csomagon tüntesse fel az alábbi címet és az említett kódszámot. Vigye el a csomagot a legközelebbi Csomagküldő átvevőhelyre, ahol a csomagot átveszik, és a mi költségünkre eljuttatják vissza hozzánk. A terméket a saját költségére is visszaküldheti bármilyen futárszolgálaton keresztül (azonos mint a termék visszaküldés esetében) a következő címre:
Czech Wool company s.r.o. / Oveckarna.cz
Masarykova 1106
763 02 Zlín
Cseh Köztársaság
Legkésőbb 30 napon belül panasza fogadása után értesítést küldünk Önnek.
© 2021 Bariholmik.hu | Czech Wool company s.r.o | Klasszikus verzió | Cookie-beállítások | Személyes adatok feldolgozásának alapelvei | Egyetértés a személyes adatok feldolgozásával
Áruházunk itt található: wpj.cz