Kérdése van? Írjon nekünk - info@bariholmik.hu
Menü

Termék csere és reklamáció

Itt a Bariholmik -nál szeretnénk a lehető legegyszerűbbé tenni mindenki számára a vásárlást, nemcsak e miatt meghosszabbítottuk a törvényes visszaküldési határidőt 14 napról 30 napra. Egy hónapon belül ingyenesen visszaküldheti a nem használt terméket eredeti állapotban.

Mit kell tenni, ha...

Szeretném a terméket visszaküldeni

Töltse ki az űrlapot

Csomagolja be és írja fel a Csomagküldő kódját

Vigye el a csomagot a legközelebbi Csomagküldő -be

Ingyenes visszaküldés a Csomagküldő -n keresztül

Itt a Bariholmik -nál, a termék visszaküldésének folyamata nagyon egyszerű

Ha a bari családunk regisztrált tagja, a bejelentkezés után a Saját fiók Termék visszaküldés menüben megtalálhatja a megrendelése előzményeit és itt kiválasztja azt a terméket, amelyet vissza szeretne küldni.

Ha még nincs bejelentkezve, akkor egyszerűen visszaküldés rendszerünkben töltse ki a megrendelése számát és az e-mail címét. A következő lépésben kiválasztja a visszaküldeni kívánt terméket a megrendeléséből. Az űrlap kitöltése után egy kódszámot kap, amelyet láthatóan fel kel tüntetni a visszaküldött csomagon.

A terméket gondosan csomagolja be és a csomagon tüntesse fel az alábbi címet (nem kötelező) és említett kódszámot. Vigye el a legközelebbi Csomagküldő átvevőhelyre, ahol a csomagot átveszik, és a mi költségünkre eljuttatják vissza hozzánk. A csomag átvétele után 14 napon belül visszatérítjük a termék árát az Ön által megadott számlaszámra.

 

Visszaküldés a Magyar Posta vagy egyéb futárszolgálat segítségével.

A terméket a saját költségére küldheti vissza a Magyar Posta  vagy GLS futárszolgálat segítségével. Ugyanazt az eljárást kövesse, mint a Csomagküldő -n történő visszaküldés esetén, azzal a különbséggel, hogy a cím kötelező és a visszaküldés költsége Önt terheli.

Szállítási cím:
Czech Wool company s.r.o. / Oveckarna.cz
Masarykova / 1106
763 02 Zlín
Cseh Köztársaság

Termék visszakÜLDÉS

Szeretném a terméket kicserélni

Nem megfelelő méretet vásárolt, és ki szeretné cserélni ezt a terméket? A nem megfelelő terméket a fenti eljárásnak megfelelően küldje vissza, és a visszaküldési rendszerben szereplő megjegyzésbe írja be a termékkódot (a termék adatait mindig a név melett találhatja meg) és az új méretet, melyet szeretne. A csomag kézhezvétele után a lehető leghamarabb küldjük Önnek új terméket.

Termék csere

REKLAMÁCIÓ

A termékünk csalódást okozott Önnek? Ezt nagyon sajnáljuk, de biztosan találunk megoldást. Panasz rendszerünkkel egyszerűen tudtunkra adhatja, hogy mi történt.

Ha a bari családunk regisztrált tagja, a bejelentkezés után a Saját fiók Reklamáció menüben megtalálhatja a megrendelése előzményeit és itt kiválasztja azt a terméket, amelyet reklamálni szeretne.

Ha még nincs bejelentkezve, akkor egyszerűen rendszerünkben töltse ki a megrendelése számát és az e-mail címét. A következő lépésben kiválasztja a reklamálni kívánt terméket a megrendeléséből. Töltsön ki néhány sort és írja meg, hogy mi a probléma. Ezután egy kódszámot kap, amely nélkülözhetetlen a visszaküldéshez.
A terméket gondosan csomagolja be és a csomagon tüntesse fel az alábbi címet és az említett kódszámot. Vigye el a csomagot a legközelebbi Csomagküldő átvevőhelyre, ahol a csomagot átveszik, és a mi költségünkre eljuttatják vissza hozzánk. A terméket a saját költségére is visszaküldheti bármilyen futárszolgálaton keresztül (azonos mint a termék visszaküldés esetében) a következő címre:

Czech Wool company s.r.o. / Oveckarna.cz
Masarykova 1106
763 02 Zlín
Cseh Köztársaság

Legkésőbb 30 napon belül panasza fogadása után értesítést küldünk Önnek.

Termék reklamáció

TERMÉK REKLAMÁCIÓ ÉS VISSZAKÜLDÉS OKAI

  • Kizárólag használatlan, eredeti állapotban lévő termék cseréje lehetséges (rossz méret vagy szín esetén)
  • A termék visszaküldésének lehetőségét a kézhezvételtől számított 14 napon belül meghosszabbítottuk, indoklás nélkül 30 napon belül visszaküldheti a terméket (a termék visszaküldésének okát nem kell megadni)
  • A terméket a megvásárlásától számított 2 éven belül reklamálhatja (a reklamáció csak olyan termékhibákra vonatkozik, amelyeket nem a normál használat okozott)
  • Ha a kézhezvétel után hibát észlel a terméken, 5 napon belül értesítsen minket e-mailben vagy a panaszrendszeren keresztül. Eladóként nem vállalunk felelősséget a szállítás során okozott hibákért vagy sérülésekért, ezért javasoljuk, hogy ne vegye át a láthatóan sérült csomagot.

Vissza a vásárláshoz